Minimālās higiēnas prasības: Skaistumkopšanas salonu drošība

Higiēnas e-apmācība skaistumkopšanas un personisko pakalpojumu sniedzējiem

E-apmācība SKAISTUMKOPŠANAS PAKALPOJUMU SNIEGŠANAI NOTEIKTĀS HIGIĒNAS PRASĪBAS

E-apmācība iepazīstina ar vispārīgajiem higiēnas nosacījumiem, kā arī ar tiesību aktiem, kas saistīti ar higiēnu, sniedzot skaistumkopšanas un personiskos pakalpojumus. Minimālās higiēnas prasības apmācība atbilst MK noteikumiem Nr. 631 (09.10.2018). Pieejama LATVIEŠU un KRIEVU VALODĀ.
Cena40 €
LASĪT TĀLĀK

LABĀKAIS RISINĀJUMS TEV...

  • Mēs garantējam visiem jaunajiem pasūtītājiem, ka pilnībā atmaksāsim par apmācību veiktos maksājumus, ja apmācība neatbildīs cerībām.
  • Minimālās higiēnas prasības apmācība atbilst MK noteikumiem Nr. 545 (29.09.2015).
  • 10 gadus ilga pieredze un uzticība. 
  • Pieejams 24/7

PASŪTĪT IR PAVISAM VIENKĀRŠI. PIEEJAMS 24/7.

Apmācības pasūtīšana UZŅĒMUMA/IESTĀDES darbiniekiem:

  • Reģistrē lietotāju, izvēloties “uzņēmuma/iestādes konts”.
  • Izvēlies nepieciešamo apmācību un pasūti to, ievadot apmācāmā(-o) vārdu un uzvārdu, kā arī personas kodu.
  • Veic samaksu, izmantojot internetbanku, vai arī veicot pārskaitījumu. Rēķins tiks automātiski nosūtīts uz tavu e-pastu.
  • Tūlīt pēc rēķina apmaksas, uz tavu e-pastu tiks automātiski nosūtīta parole, kas nepieciešama piekļūšanai apmācībai.

Apmācības pasūtīšana sev kā PRIVĀTPERSONAI:

  • Reģistrē lietotāju, izvēloties “privātpersonas konts”.
  • Izvēlies nepieciešamo apmācību un noformē pasūtījumu.
  • Veic samaksu, izmantojot internetbanku, vai arī veicot pārskaitījumu. Rēķins tiks automātiski nosūtīts uz tavu e-pastu.
  • Lai pēc maksājuma veikšanas sāktu apmācību, ieejiet savā kontā, kur sākumlapā atradīsiet aktivizēto apmācību.

Video par apmācību:

Apmācības 1. daļu (bezmaksas) skaties ŠEIT

Vai tev ir jautājumus?

Sazinieties ar mums

KONTAKTI

Vai vēlaties pasūtīt kursu?

Reģistrējiet lietotāju

Reģistrēties

Vai vēlaties pasūtīt kursu?

Reģistrējiet lietotāju

Reģistrēties

Profesionāla skaistumkopšana sākas ar tīrību un drošību

Mūsdienu skaistumkopšanas pakalpojumu sniedzējs vairs nav tikai frizieris, kosmētiķis vai nagu dizainers. Viņš ir arī veselības aizsardzības uzticības persona. Tā kā klienta un pakalpojuma sniedzēja kontakts ir tiešs un bieži saistīts ar ādu, asinsriti vai gļotādu tuvumu, minimālās higiēnas prasības skaistumkopšanā kļūst par neizbēgamu normu, ko nedrīkst ignorēt.

Pareiza higiēnas prakse palīdz:

  • Novērst klientu inficēšanos ar baktērijām, vīrusiem, sēnītēm;
  • Saglabāt paša pakalpojuma sniedzēja veselību;
  • Radīt profesionālu vidi, kas uzrunā klientu jau ienākot salonā;
  • Aizsargāt uzņēmuma reputāciju un samazināt sūdzību risku.

Klienti vēlas justies droši. Viņi apzinās infekciju riskus, un viņu uzticība ir balstīta ne tikai rezultātā, bet arī sajūtā, ka viņu veselība ir prioritāte.

 

Lasīt vairāk: Minimālās higiēnas prasības: skaistums

 

Higiēnas standarti dažādām skaistumkopšanas specialitātēm

Lai gan kopējie principi ir vienādi, minimālās higiēnas prasības skaistumkopšanā var nedaudz atšķirties atkarībā no pakalpojuma veida. Svarīgi ir piemērot konkrētus pasākumus atbilstoši profesionālajai jomai.

Kosmētiķiem:

  • Vienreizlietojamo materiālu lietošana sejas un ādas procedūrās;
  • Skuvekļu, lāzera un ķīmisko vielu lietošanas drošība;
  • Apstrādātu virsmu dezinfekcija pēc katra klienta.

Nagu dizaineriem:

  • Instrumentu sterilizācija pēc katras manikīra/pedikīra sesijas;
  • Aizsargcimdu lietošana, lai izvairītos no krusteniskas inficēšanās;
  • Putekļu un šķidrumu savākšanas mehānismi.

Frizieriem:

  • Ķemmju, šķēru un birstu tīrīšana starp klientiem;
  • Aizsargpalagu un dvieļu nomaiņa pēc katra klienta;
  • Dezinfekcijas līdzekļu redzama pieejamība darba vietā.

Masieriem:

  • Masāžas galda pārklājuma maiņa pēc katra klienta;
  • Rūpīga roku un elkoņu higiēna;
  • Telpas vēdināšana pēc katras sesijas.

Katra specialitāte prasa pielāgotus higiēnas protokolus. Apzināta piemērošanās padara darbu drošu un profesionālu.

 

Klienta uztvere – kā higiēna ietekmē izvēli

Mūsdienu klients novērtē ne tikai rezultātu, bet arī procesu. Minimālās higiēnas prasības skaistumkopšanā palīdz veidot pozitīvu pieredzi, sākot jau ar pirmo kontaktu. Ir būtiski, lai klientam nerastos šaubas – nedz par tīrību, nedz par veselības riskiem.

Kas klientam rada uzticību?

  • Tīra un organizēta darba vide;
  • Redzams instrumentu iepakojums un dezinfekcija klienta klātbūtnē;
  • Skaidrs komunikācijas stils par higiēnas procedūrām;
  • Cimdi, maskas un aizsargtērpi, kur nepieciešams.

Pozitīva pieredze:

  • Veicina atgriešanos;
  • Palielina ieteikumu skaitu;
  • Samazina sūdzību vai pretenziju risku;
  • Stiprina klientu emocionālo saikni ar meistaru.

Labs serviss sākas ar rūpību. Klients jūtas redzēts un cienīts, kad higiēnas prasības tiek ievērotas bez kompromisiem.

 

Ko nozīmē pastāvīga higiēnas uzlabošana praksē?

Higiēna nav vienreizējs pasākums – tā ir rutīna, kas nepārtraukti jāuzlabo. Ja skaistumkopšanas profesionālis vēlas saglabāt augstu kvalitāti un pielāgoties mainīgajām vajadzībām (piemēram, sezonāliem riskiem vai vīrusu uzliesmojumiem), tad zināšanas jāatjauno regulāri.

Kā notiek uzlabošana?

  • Apmācības un higiēnas kursu apmeklēšana;
  • Jaunu produktu un tehnoloģiju ieviešana;
  • Darba protokolu pārskatīšana pēc klientu atsauksmēm;
  • Darbinieku iekšējā apmācība par tīrīšanas kārtību.

Veicot regulāras pārbaudes, tiek nodrošināts:

  • Mazāks cilvēkfaktora kļūdu skaits;
  • Vienots standarts visam kolektīvam;
  • Ilgtermiņā – augstāka rentabilitāte un mazāk zaudējumu.

 

Secinājums: Higiēna – Tava profesionālā karte

Minimālās higiēnas prasības skaistumkopšanā nav tikai obligāti nosacījumi – tās ir Tava vizītkarte, kas parāda attieksmi, rūpes un profesionalitāti. Tīrs darba lauks, pareiza instrumentu apstrāde un cieņa pret klienta veselību ir pamats uzticībai.

Izvēlies kļūt labākais savā jomā – piesakies higiēnas kursam un nostiprini savu profesionālo zīmolu ar zināšanām, kas aizsargā gan Tevi, gan klientu!

 

Lasīt vairāk: Minimālās higiēnas prasības skaistumkopšanā – drošības un profesionalitātes pamats

Mēs lietojam sīkfailus pakalpojuma nodrošināšanai, mārketinga nolūkiem un pakalpojuma uzlabošanai. Piekrītu Lietošna noteikumi