Minimālās higiēnas prasības skaistumkopšanā – uzticamības pamats

Higiēnas e-apmācība skaistumkopšanas un personisko pakalpojumu sniedzējiem

E-apmācība SKAISTUMKOPŠANAS PAKALPOJUMU SNIEGŠANAI NOTEIKTĀS HIGIĒNAS PRASĪBAS

E-apmācība iepazīstina ar vispārīgajiem higiēnas nosacījumiem, kā arī ar tiesību aktiem, kas saistīti ar higiēnu, sniedzot skaistumkopšanas un personiskos pakalpojumus. Minimālās higiēnas prasības apmācība atbilst MK noteikumiem Nr. 631 (09.10.2018). Pieejama LATVIEŠU un KRIEVU VALODĀ.
Cena40 €
LASĪT TĀLĀK

LABĀKAIS RISINĀJUMS TEV...

  • Mēs garantējam visiem jaunajiem pasūtītājiem, ka pilnībā atmaksāsim par apmācību veiktos maksājumus, ja apmācība neatbildīs cerībām.
  • Minimālās higiēnas prasības apmācība atbilst MK noteikumiem Nr. 545 (29.09.2015).
  • 10 gadus ilga pieredze un uzticība. 
  • Pieejams 24/7

PASŪTĪT IR PAVISAM VIENKĀRŠI. PIEEJAMS 24/7.

Apmācības pasūtīšana UZŅĒMUMA/IESTĀDES darbiniekiem:

  • Reģistrē lietotāju, izvēloties “uzņēmuma/iestādes konts”.
  • Izvēlies nepieciešamo apmācību un pasūti to, ievadot apmācāmā(-o) vārdu un uzvārdu, kā arī personas kodu.
  • Veic samaksu, izmantojot internetbanku, vai arī veicot pārskaitījumu. Rēķins tiks automātiski nosūtīts uz tavu e-pastu.
  • Tūlīt pēc rēķina apmaksas, uz tavu e-pastu tiks automātiski nosūtīta parole, kas nepieciešama piekļūšanai apmācībai.

Apmācības pasūtīšana sev kā PRIVĀTPERSONAI:

  • Reģistrē lietotāju, izvēloties “privātpersonas konts”.
  • Izvēlies nepieciešamo apmācību un noformē pasūtījumu.
  • Veic samaksu, izmantojot internetbanku, vai arī veicot pārskaitījumu. Rēķins tiks automātiski nosūtīts uz tavu e-pastu.
  • Lai pēc maksājuma veikšanas sāktu apmācību, ieejiet savā kontā, kur sākumlapā atradīsiet aktivizēto apmācību.

Video par apmācību:

Apmācības 1. daļu (bezmaksas) skaties ŠEIT

Vai tev ir jautājumus?

Sazinieties ar mums

KONTAKTI

Vai vēlaties pasūtīt kursu?

Reģistrējiet lietotāju

Reģistrēties

Vai vēlaties pasūtīt kursu?

Reģistrējiet lietotāju

Reģistrēties

Uzticība sākas ar tīru vidi un pārdomātu attieksmi

Katrs skaistumkopšanas profesionālis vēlas radīt vidi, kur klients jūtas droši, ērti un vēlēsies atgriezties. Tomēr klientu uzticība neveidojas tikai no labiem rezultātiem vai skaista interjera. Tā sākas ar redzamu rūpību par higiēnu. Minimālās higiēnas prasības skaistumkopšanā ir pamats, uz kura balstās ne tikai pakalpojuma kvalitāte, bet arī klienta emocionālā pārliecība, ka viņš ir drošās rokās.

Ko klients pamana vispirms?

  • Tīru darba virsmu;
  • Vienreizlietojamo materiālu lietošanu;
  • Sterilus instrumentus, kas tiek atvērti viņa klātbūtnē;
  • Higiēnisku meistara izskatu un roku tīrību;
  • Sistēmisku un pārliecinošu darba stilu.

Šie mazie faktori veido kopainu, kas nostiprina profesionāļa tēlu un uzlabo klienta pieredzi. Ievērojot higiēnas prasības, Tu ne tikai nodrošini veselības aizsardzību, bet arī iegūsti reputāciju kā meistars, kam var uzticēties.

 

Lasīt vairāk: Minimālās higiēnas prasības: Skaistumkopšanas salonu drošība

 

Profesionālā vide – kā to uzturēt dienu no dienas

Nav iespējams runāt par augstas klases skaistumkopšanas pakalpojumu, ja darba vide neatbilst sanitārajiem standartiem. Minimālās higiēnas prasības skaistumkopšanā paredz, ka katra telpas daļa, virsma un instruments ir tīrs un gatavs lietošanai bez kompromisiem. Tas nav tikai ieteikums – tā ir ikdienas darba būtība.

Profesionālas vides uzturēšana ietver:

  • Tīrīšanas grafiku izstrādi un ievērošanu;
  • Telpas vēdināšanu un aromātu kontroli;
  • Dezinfekcijas līdzekļu uzpildi, pieejamību un rotāciju;
  • Tualetes, uzgaidāmās zonas un kafijas stūrīšu uzturēšanu tīrībā;
  • Darbinieku apmācību par higiēnas protokoliem.

Lai šīs darbības kļūtu par rutīnu, tās jāveic pēc noteikta algoritma. Ja darbinieki zina, kas jādara un kāpēc, kļūdas ir mazākas un klientu apmierinātība lielāka.

 

Rūpes par klienta veselību – Tavs konkurētspējas noslēpums

Klients, kas jūtas droši, kļūst par pastāvīgu klientu. Šodien, kad sabiedrības uzmanība veselībai un higiēnai ir īpaši augsta, minimālās higiēnas prasības skaistumkopšanā kļūst par mārketinga instrumentu – tādu, kuru pamana un novērtē bez skaļas reklāmas.

Ko sagaida mūsdienu klients?

  • Caurspīdīgumu – redzamu higiēnas darbību veikšanu viņa klātbūtnē;
  • Rūpes – individuālu pieeju un aizsardzības līdzekļu lietošanu;
  • Kompetenci – skaidrojumus par lietoto aprīkojumu un procedūru drošību;
  • Atbildību – gatavību pielāgot procedūras klienta veselības stāvoklim.

Lai izceltos, nav nepieciešams būt skaļākajam – pietiek būt rūpīgākajam. Veselība ir vērtība, un, ja Tu to aizsargā, klients to atcerēsies.

 

Kā pārliecināt klientu, ka Tu ievēro augstākos standartus

Pat ja Tu ievēro visas prasības, klientam tas ir jāpamana. Dažkārt tieši komunikācija palīdz nostiprināt uzticību un likt klientam sajusties īpašam. Tāpēc minimālās higiēnas prasības skaistumkopšanā ietver arī skaidru un profesionālu attieksmi pret informēšanu.

Ko Tu vari darīt?

  • Pirms procedūras īsi pastāstīt, kā tiek nodrošināta tīrība;
  • Parādīt iepakojuma atvēršanu, cimdu nomaiņu vai virsmas dezinfekciju;
  • Atbildēt uz jautājumiem bez aizkaitinājuma;
  • Piedāvāt klientam novērtēt salona tīrību un dot atsauksmi;
  • Izvietot redzamu informāciju par telpas tīrīšanas biežumu.

Šie sīkumi kļūst par uzticēšanās tiltu starp Tevi un klientu. Pārliecība par Tavu profesionalitāti veidojas katrā pieskārienā, skatienā un lēmumā.

 

Kopsavilkums: Tava tīrība ir Tava zīme

Minimālās higiēnas prasības skaistumkopšanā nav tikai likuma prasības. Tās ir Tavs dienas rituāls, Tavs stils un Tavs profesionālais zīmols. Tīrs salons, drošs pieskāriens un redzama sistemātika higiēnas jomā padara Tevi ne tikai par pakalpojuma sniedzēju, bet par uzticamu cilvēku.

Nostiprini savas zināšanas un kļūsti par autoritāti savā jomā – piesakies tiešsaistes higiēnas apmācībai un iegūsti pārliecību, ko pamana katrs klients!

 

Lasīt vairāk: Skaistumkopšanas higiēnas apmācība – Minimālās higiēnas prasības

Minimālās higiēnas prasības skaistumkopšanā – drošības un profesionalitātes pamats

Mēs lietojam sīkfailus pakalpojuma nodrošināšanai, mārketinga nolūkiem un pakalpojuma uzlabošanai. Piekrītu Lietošna noteikumi