Minimālās higiēnas prasības skaistumkopšanā – kāpēc tās ir būtiskas?

Higiēnas e-apmācība skaistumkopšanas un personisko pakalpojumu sniedzējiem

E-apmācība SKAISTUMKOPŠANAS PAKALPOJUMU SNIEGŠANAI NOTEIKTĀS HIGIĒNAS PRASĪBAS

E-apmācība iepazīstina ar vispārīgajiem higiēnas nosacījumiem, kā arī ar tiesību aktiem, kas saistīti ar higiēnu, sniedzot skaistumkopšanas un personiskos pakalpojumus. Minimālās higiēnas prasības apmācība atbilst MK noteikumiem Nr. 631 (09.10.2018). Pieejama LATVIEŠU un KRIEVU VALODĀ.
Cena40 €
LASĪT TĀLĀK

LABĀKAIS RISINĀJUMS TEV...

  • Mēs garantējam visiem jaunajiem pasūtītājiem, ka pilnībā atmaksāsim par apmācību veiktos maksājumus, ja apmācība neatbildīs cerībām.
  • Minimālās higiēnas prasības apmācība atbilst MK noteikumiem Nr. 545 (29.09.2015).
  • 10 gadus ilga pieredze un uzticība. 
  • Pieejams 24/7

PASŪTĪT IR PAVISAM VIENKĀRŠI. PIEEJAMS 24/7.

Apmācības pasūtīšana UZŅĒMUMA/IESTĀDES darbiniekiem:

  • Reģistrē lietotāju, izvēloties “uzņēmuma/iestādes konts”.
  • Izvēlies nepieciešamo apmācību un pasūti to, ievadot apmācāmā(-o) vārdu un uzvārdu, kā arī personas kodu.
  • Veic samaksu, izmantojot internetbanku, vai arī veicot pārskaitījumu. Rēķins tiks automātiski nosūtīts uz tavu e-pastu.
  • Tūlīt pēc rēķina apmaksas, uz tavu e-pastu tiks automātiski nosūtīta parole, kas nepieciešama piekļūšanai apmācībai.

Apmācības pasūtīšana sev kā PRIVĀTPERSONAI:

  • Reģistrē lietotāju, izvēloties “privātpersonas konts”.
  • Izvēlies nepieciešamo apmācību un noformē pasūtījumu.
  • Veic samaksu, izmantojot internetbanku, vai arī veicot pārskaitījumu. Rēķins tiks automātiski nosūtīts uz tavu e-pastu.
  • Lai pēc maksājuma veikšanas sāktu apmācību, ieejiet savā kontā, kur sākumlapā atradīsiet aktivizēto apmācību.

Video par apmācību:

Apmācības 1. daļu (bezmaksas) skaties ŠEIT

Vai tev ir jautājumus?

Sazinieties ar mums

KONTAKTI

Vai vēlaties pasūtīt kursu?

Reģistrējiet lietotāju

Reģistrēties

Vai vēlaties pasūtīt kursu?

Reģistrējiet lietotāju

Reģistrēties

Ievads: Kāpēc minimālajām higiēnas prasībām ir nozīme?

Minimālās higiēnas prasības skaistumkopšanā ir viena no nozares centrālajām tēmām, jo ​​skaistumkopšanas un personīgo pakalpojumu profesionāļi ikdienā saskaras ar klienta ķermeni. Tas nozīmē, ka vienmēr pastāv infekciju un patogēnu izplatīšanās risks. Higiēna ir ne tikai redzama tīrība, bet sistemātiska pieeja, kas ietver darba instrumentu kopšanu, darba telpu uzturēšanu, personīgo higiēnu un pareizu darba praksi. Ja šīs prasības tiek ignorētas, sekas var būt nopietnas – sākot no paaugstinātas klientu neapmierinātības līdz kaitējumam veselībai un uzņēmuma reputācijas zaudēšanai. Tomēr pareizas higiēnas prakses ievērošana rada drošu vidi, kurā klients jūtas aprūpēts un pavadonis var ar pārliecību veikt savu darbu. Mūsdienu informēts klients augstu vērtē tīrību un profesionalitāti, tāpēc higiēnas prasības ir pakalpojuma kvalitātes simbols.

Svarīgi punkti:

  • Higiēna aizsargā gan klientu, gan pakalpojumu sniedzēju.
  • Noteikumu neievērošana var kaitēt veselībai un kaitēt reputācijai.
  • Minimālās higiēnas prasības ir sistemātisks darbību kopums, nevis tikai redzama tīrība.
  • Apzinīgs klients sagaida augstu higiēnas līmeni ik uz soļa.

 

Lasīt vairāk: Minimālās higiēnas prasības – ikdienas darba kvalitātes pamats

 

Minimālās higiēnas prasības – Personīgā higiēna

Minimālās higiēnas prasības vienmēr sākas ar pakalpojumu sniedzēja personīgo higiēnu. Klients vispirms pamana speciālista izskatu, uzvedību un darba metodes, kas rada pirmo iespaidu par profesionalitāti. Ja rokas ir tīras, nagi ir kopti, darba apģērbs ir pareizs un nepieciešamības gadījumā tiek lietoti aizsarglīdzekļi, uzreiz palielinās klientu uzticība. Samazinās arī infekcijas risks. Roku mazgāšana pirms un pēc katras procedūras ir obligāta, jo rokas ir viens no galvenajiem patogēnu nesējiem. Rotaslietas un vaļīgi mati var būt arī piesārņojuma avots, un no tiem vajadzētu izvairīties. Pareizi izvēlēti aizsardzības līdzekļi, piemēram, vienreizējās lietošanas cimdi un maskas, ir īpaši nepieciešami invazīvām procedūrām.

Personīgās higiēnas noteikumi:

  • Roku mazgāšana pirms un pēc katras procedūras.
  • Īsi un kopti nagi, bez mākslīgiem materiāliem.
  • Notīriet darba apģērbu, piemēram, mēteli vai priekšautu.
  • Ja nepieciešams, cimdi, maska ​​un citi aizsardzības līdzekļi.
  • Matu sasiešana un izvairīšanās no rotaslietām.

 

Minimālās higiēnas prasības – Instrumentu un virsmu tīrība – infekciju profilakse

Skaistumkopšanas servisa instrumenti nonāk tiešā saskarē ar klienta ādu un var izraisīt infekciju izplatīšanos, ja tie netiek pareizi notīrīti. Minimālās higiēnas prasības skaistumkopšanā nosaka, ka pēc katras lietošanas visi instrumenti tiek iztīrīti un dezinficēti. Metāla instrumenti ir jāsterilizē, savukārt citiem materiāliem nepieciešami īpaši dezinfekcijas līdzekļi. Tikpat svarīga ir arī virsmu tīrība – regulāri jātīra darba virsmas, krēsli un citas vietas, kas saskaras ar klientu. Arī aerācija un tīrīšanas grafiku sagatavošana ir obligātas darbības. Ja darba instrumenti un virsmas ir kārtībā, ievērojami samazinās inficēšanās risks un klients jūtas droši.

Pamatprakses:

  • Metāla instrumentu sterilizācija.
  • Pareiza dezinfekcijas līdzekļu lietošana atbilstoši materiālam.
  • Regulāra virsmu tīrīšana un dezinfekcija.
  • Tīrīšanas grafiku ievērošana.
  • Pareiza apiešanās ar atkritumiem, tostarp bioloģiskajiem atkritumiem.

 

Minimālās higiēnas prasības un komunikācija ar klientiem

Higiēna neaprobežojas tikai ar darba telpu un instrumentu apkopi, bet ietver arī klientu komunikāciju. Klientam ir jājūt, ka par viņa veselību rūpējas pārskatāmi un profesionāli. Kad pakalpojumu sniedzējs izskaidro, kāpēc tiek izmantoti cimdi vai kā instruments tiek sterilizēts, tas veido uzticības attiecības. Tāpat pakalpojuma sniedzējam jāspēj pamanīt potenciālie klienta veselības apdraudējumi, piemēram, ādas bojājumi vai infekcijas pazīmes, un nepieciešamības gadījumā procedūru pārtraukt. Šāda profesionālā attieksme stiprina klienta lojalitāti un vēlmi atgriezties. Tomēr, ja higiēna tiek ignorēta, tiek zaudēta uzticība un tiek sabojāta reputācija.

Klientu komunikācijas principi:

  • Caurspīdība higiēnas procesu skaidrošanā.
  • Klienta informēšana par aizsardzības līdzekļu lietošanas nepieciešamību.
  • Pamanīt iespējamos veselības apdraudējumus un atbilstoši reaģēt.
  • Uzticības veidošana ar profesionālu attieksmi.
  • Izturēties pret higiēnu kā daļu no apkalpošanas kultūras.

 

Kopsavilkums

Minimālās higiēnas prasības skaistumkopšanā nav tikai formalitāte, bet gan katra profesionāla pakalpojuma pamats. Šie noteikumi nodrošina drošu un uzticamu pakalpojumu, aizsargā gan klientu, gan pakalpojumu sniedzēju un palīdz veidot spēcīgu reputāciju konkurētspējīgā skaistumkopšanas pasaulē. Ja instrumenti un telpas ir kārtībā, pakalpojumu sniedzējs ievēro personīgās higiēnas normas un klients ir skaidri informēts par higiēnas procedūrām, veidojas spēcīgas uzticības attiecības. Higiēnas prasību ignorēšana var izraisīt veselības apdraudējumu un negatīvas atsauksmes. Tāpēc ikvienam skaistumkopšanas darbiniekam regulāri jāpapildina savas zināšanas un jāpiedalās higiēnas apmācībās. Mūsdienu klients apzinās un sagaida augstus standartus, tāpēc higiēna ir viens no galvenajiem faktoriem, kas nosaka uzņēmuma panākumus.

Galvenie šādu higiēnas prasību iemesli:

  • Aizsargā veselību un samazina inficēšanās risku.
  • Palielina klientu uzticību un apmierinātību.
  • Stiprina profesionālo tēlu.
  • Ir ieguldījums uzņēmuma ilgtermiņa panākumos.

Reģistrējieties higiēnas apmācībām jau šodien un paceliet savu pakalpojumu jaunā līmenī – profesionālāku, drošāku un klientu novērtētāku!

 

Lasīt vairāk: Minimālās higiēnas prasības skaistumkopšanā – drošības un profesionalitātes garantija

Mēs lietojam sīkfailus pakalpojuma nodrošināšanai, mārketinga nolūkiem un pakalpojuma uzlabošanai. Piekrītu Lietošna noteikumi