COVID-19 – Norādījumi skaistumkopšanas pakalpojumu sniedzējiem 

Ievads

Covid-19 pandēmija ir likusi skaistumkopšanas pakalpojumu un personīgo pakalpojumu jomai pielāgoties jaunām normām un vadlīnijām, lai nodrošinātu klientu un pakalpojumu sniedzēju drošību un samazinātu inficēšanās risku. Veselības pārvaldes izdotās instrukcijas kļuvušas par nozīmīgu ikdienas sastāvdaļu skaistumkopšanas salonos, frizētavās un citās servisa iestādēs. Šajā rakstā mēs izpētām Covid-19 vadlīnijas skaistumkopšanas un personīgo pakalpojumu sniedzējiem un to ieviešanas nozīmi.

 

Darba vides dezinfekcija un tīrīšana

Regulāra darba virsmu, instrumentu un aprīkojuma dezinfekcija ir ļoti svarīga, lai novērstu vīrusa izplatīšanos. Izmantojiet dezinfekcijas līdzekļus, kas atbilst Veselības pārvaldes prasībām un satur pietiekami daudz dezinfekcijas līdzekļu. Tīriet un dezinficējiet virsmas pēc katra klienta apmeklējuma un glabājiet dezinfekcijas līdzekļus pieejamus visās darba zonās.

 

 

Dezinfekcijas līdzekļi

Kāpēc ir svarīgi lietot pareizos dezinfekcijas līdzekļus?

  • Drošība: pareizie dezinfekcijas līdzekļi palīdz samazināt vīrusu, tostarp Covid-19, izplatību un aizsargā gan pakalpojumu sniedzējus, gan klientus no inficēšanās.
  • Darba vides tīrība: Dezinfekcija nodrošina darba vides tīrību, radot klientiem un darbiniekiem drošu vidi pakalpojumu saņemšanai un sniegšanai.
  • Reputācija un uzticība: Pareizi sanitizēta darba vide liecina par profesionalitāti un rūpēm par klientu veselību, kas var palielināt pakalpojumu sniedzēju reputāciju un uzticamību.

 

Kas notiek, ja dezinfekcija netiek veikta pareizi?

  • Infekcijas risks: Nepietiekama dezinfekcija palielina vīrusu izplatīšanās risku, kā rezultātā klienti un darbinieki var inficēties ar COVID-19 vai citām slimībām.
  • Darba vides nedrošība: Nepietiekama darba vides dezinfekcija var radīt nedrošu vidi, kas var atbaidīt klientus no pakalpojuma izmantošanas.
  • Klientu apmierinātības samazināšanās: Ja klientam šķiet, ka pakalpojuma sniedzējs neveic pietiekami daudz pasākumu, lai samazinātu inficēšanās risku, tas var mazināt viņa apmierinātību ar pakalpojumu un kaitēt pakalpojuma sniedzēja reputācijai.

Lasīt vairāk: INFEKCIJAS SLIMĪBAS – SKAISTUMKOPŠANAS SALONU BRIESMAS

 

Galvenie dezinfekcijas līdzekļi un to īpašības:

  • Alkohola šķīdumi: Alkohola šķīdumi efektīvi iznīcina vīrusus, tostarp Covid-19. Tie ātri izžūst un neatstāj atlikumus, tāpēc tie ir ideāli piemēroti virsmu un instrumentu dezinfekcijai.
  • Ūdeņraža peroksīds: Ūdeņraža peroksīds ir vēl viens efektīvs dezinfekcijas līdzeklis, kas nogalina vīrusus un baktērijas. Tas ir nedaudz drošāks par dažām citām ķīmiskām vielām, bet dažos gadījumos var atstāt traipus uz virsmām.
  • Hlora savienojumi: Hlora savienojumi, piemēram, balinātāji, ir ļoti efektīvi dezinfekcijas līdzekļi, taču tie jālieto piesardzīgi, jo tie var būt toksiski un sabojāt noteiktas virsmas.
  • Kvartāra amonija savienojumi: Kvartāra amonija savienojumi ir plaši izmantoti dezinfekcijas līdzekļi, kas iznīcina vīrusus un baktērijas. Tie ir salīdzinoši droši un neatstāj atlikumus, taču tie jāizmanto saskaņā ar ražotāja norādījumiem.

Covid-19 dezinfekcijas līdzekļi ir būtiska skaistumkopšanas un personīgo pakalpojumu sniedzēju darba prakses sastāvdaļa, palīdzot samazināt vīrusu izplatību un nodrošināt klientu un personāla drošību. Pareiza dezinfekcijas līdzekļa izvēle un lietošana ir svarīga, lai uzturētu darba vides tīrību, pakalpojumu sniedzēja reputāciju un klientu apmierinātību. Apzināšanās un regulāra dezinfekcija var palīdzēt mums visiem saglabāt veselību un drošību.

 

Efektīvi aizsardzības pasākumi pret COVID-19

Covid-19 pandēmijas laikā ir lielas bažas un neskaidrības par personīgo higiēnu un skaistumkopšanas salonu apmeklējumiem. Tomēr ir vairāki efektīvi aizsardzības pasākumi, kurus var īstenot gan personīgajā higiēnā, gan skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšanā. Turpinājumā ieskicēsim galvenos pasākumus un ieteikumus, kas palīdzēs samazināt COVID-19 izplatību un nodrošināt gan klientu, gan darbinieku drošību.

 

1. Masku nēsāšana

  • Masku nēsāšana ir viens no svarīgākajiem pasākumiem vīrusa izplatības mazināšanai. Gan pakalpojumu sniedzējiem, gan klientiem, atrodoties salonā vai sniedzot pakalpojumus, vienmēr jāvalkā maskas.
  • Izvēlieties medicīniski efektīvas maskas, kas aizsargā gan valkātāju, gan citus.

2. Roku higiēna

  • Regulāra roku mazgāšana un dezinfekcija ir ļoti svarīga, lai novērstu vīrusa izplatīšanos. Iesakiet klientiem nomazgāt vai dezinficēt rokas pirms apkalpošanas sākuma un pēc salona iziešanas.
  • Uzstādiet dezinfekcijas stacijas salonā pie augsta pieskāriena virsmām, lai nodrošinātu, ka klienti un darbinieki var dezinficēt rokas.

3. Ievērojot distanci

  • Salonā saglabājiet pietiekamu distanci starp klientiem un organizējiet darba vidi tā, lai samazinātu uzgaidāmo telpu pārapdzīvotību. Mudiniet klientus rezervēt pakalpojumus iepriekš, lai samazinātu gaidīšanas laiku.

4. Darba virsmu tīrīšana un dezinfekcija

  • Regulāra tīrīšana un dezinfekcija ir būtiska, lai samazinātu vīrusa izplatīšanos no virsmām. Tīriet un dezinficējiet visas darba virsmas, instrumentus un aprīkojumu pēc katra klienta un vairākas reizes dienā.
  • Lietojiet dezinfekcijas līdzekļus, kas atbilst Veselības pārvaldes noteiktajām prasībām un ir efektīvi pret vīrusiem.

5. Ventilācija

  • Laba ventilācijas sistēma palīdz samazināt gaisā esošo daļiņu koncentrāciju, tostarp Covid-19 vīrusa daļiņu izplatību. Nodrošiniet, lai salonā būtu pietiekama gaisa cirkulācija un svaigs gaiss.

6. Vienreizlietojamie instrumenti

  • Vienreizlietojamie instrumenti, piemēram, pincetes, nagu vīles un vāciņi, palīdz samazināt kontaktu starp klientiem un instrumentiem un samazina inficēšanās risku.

7. Apmācība un izpratnes veidošana

  • Nodrošiniet, lai visi salona darbinieki būtu rūpīgi apmācīti COVID-19 profilakses pasākumos un zinātu, kā ieviest visus nepieciešamos protokolus un vadlīnijas.
  • Informējiet klientus par jūsu salona drošības pasākumiem un iesakiet viņiem ievērot visas drošības vadlīnijas.

Masku nēsāšana, roku higiēna, sociālā distancēšanās, darba virsmu tīrīšana, ventilācija, vienreizējās lietošanas darbarīki un izpratnes veicināšana ir svarīgi pasākumi, kas palīdz samazināt vīrusa izplatību un nodrošināt klientu un darbinieku drošību.

 

Pakalpojumu pielāgošana un atjaunināšana

Pakalpojumu pielāgošana var būt nepieciešama, lai samazinātu kontaktus ar klientiem. Kad vien iespējams, izmantojiet vienreizējās lietošanas rīkus un izstrādājumus un piedāvājiet attālās apkalpošanas iespējas. Ir svarīgi informēt klientus par pielāgotu pakalpojumu sniegšanu un atjauninājumiem.

 

Lasīt vairāk: NAGU TEHNIĶIS – HIGIĒNAS PRASĪBU NOZĪME

 

Apmācība un izpratnes veidošana

Visiem pakalpojumu sniedzējiem ir jāiziet higiēnas apmācība SKAISTUMA UN PERSONĪGO PAKALPOJUMU SNIEDZĒTĀJU HIGIĒNAS APMĀCĪBAS, kas arī nodarbojas ar Covid-19 rīcības kodekss skaistumkopšanas un personīgo pakalpojumu sniedzējiem.Tas palīdz nodrošināt, ka visi darbinieki saprot infekcijas riska samazināšanas nozīmi un zina, kā īstenot nepieciešamos pasākumus.

 

Kopsavilkums

Covid-19 vadlīnijas skaistumkopšanas un personīgo pakalpojumu sniedzējiem ir būtiski mainījušas darba praksi šajā nozarē. Veselības pārvaldes noteikto prasību ievērošana ir būtiska klientu un pakalpojumu sniedzēju veselības aizsardzībai un vīrusa izplatības novēršanai. Stingri ievērojot dezinfekcijas, personīgās higiēnas, klientu uzņemšanas un pakalpojumu pielāgošanas vadlīnijas, skaistumkopšanas un personīgo pakalpojumu sniedzēji var nodrošināt klientiem drošu un uzticamu pakalpojumu.

E-apmācība SKAISTUMKOPŠANAS PAKALPOJUMU SNIEGŠANAI NOTEIKTĀS HIGIĒNAS PRASĪBAS

E-apmācība iepazīstina ar vispārīgajiem higiēnas nosacījumiem, kā arī ar tiesību aktiem, kas saistīti ar higiēnu, sniedzot skaistumkopšanas un personiskos pakalpojumus. Minimālās higiēnas prasības apmācība atbilst MK noteikumiem Nr. 631 (09.10.2018). Pieejama LATVIEŠU un KRIEVU VALODĀ.
Higiēnas e-apmācība skaistumkopšanas un personisko pakalpojumu sniedzējiem

Minimālās higiēnas prasības skaistumkopšanā

Cena35 €
LASĪT TĀLĀK

LABĀKAIS RISINĀJUMS TEV...

  • Mēs garantējam visiem jaunajiem pasūtītājiem, ka pilnībā atmaksāsim par apmācību veiktos maksājumus, ja apmācība neatbildīs cerībām.
  • Minimālās higiēnas prasības apmācība atbilst MK noteikumiem Nr. 545 (29.09.2015).
  • 10 gadus ilga pieredze un uzticība. 
  • Pieejams 24/7

PASŪTĪT IR PAVISAM VIENKĀRŠI. PIEEJAMS 24/7.

Apmācības pasūtīšana UZŅĒMUMA/IESTĀDES darbiniekiem:

  • Reģistrē lietotāju, izvēloties “uzņēmuma/iestādes konts”.
  • Izvēlies nepieciešamo apmācību un pasūti to, ievadot apmācāmā(-o) vārdu un uzvārdu, kā arī personas kodu.
  • Veic samaksu, izmantojot internetbanku, vai arī veicot pārskaitījumu. Rēķins tiks automātiski nosūtīts uz tavu e-pastu.
  • Tūlīt pēc rēķina apmaksas, uz tavu e-pastu tiks automātiski nosūtīta parole, kas nepieciešama piekļūšanai apmācībai.

Apmācības pasūtīšana sev kā PRIVĀTPERSONAI:

  • Reģistrē lietotāju, izvēloties “privātpersonas konts”.
  • Izvēlies nepieciešamo apmācību un noformē pasūtījumu.
  • Veic samaksu, izmantojot internetbanku, vai arī veicot pārskaitījumu. Rēķins tiks automātiski nosūtīts uz tavu e-pastu.
  • Lai pēc maksājuma veikšanas sāktu apmācību, ieejiet savā kontā, kur sākumlapā atradīsiet aktivizēto apmācību.

Video par apmācību:

Apmācības 1. daļu (bezmaksas) skaties ŠEIT

Vai tev ir jautājumus?

Sazinieties ar mums

KONTAKTI

Vai vēlaties pasūtīt kursu?

Reģistrējiet lietotāju

Reģistrēties

Vai vēlaties pasūtīt kursu?

Reģistrējiet lietotāju

Reģistrēties
Mēs lietojam sīkfailus pakalpojuma nodrošināšanai, mārketinga nolūkiem un pakalpojuma uzlabošanai. Piekrītu Lietošna noteikumi