Higiēnas prasības skaistumkopšanas speciālistiem

Ievads

Skaistumkopšanas un matu kopšanas pakalpojumu sniedzējiem ir liela nozīme cilvēku labklājības un pašsajūtas uzlabošanā, taču tajā pašā laikā viņiem ir jānodrošina arī savu klientu veselība un drošība. Higiēnas ievērošana šajā nozarē ir ļoti svarīga, lai novērstu infekcijas izplatīšanos un nodrošinātu visu klientu drošību. Šajā rakstā sīkāk aplūkosim higiēnas prasības skaistumkopšanas un personīgo pakalpojumu sniedzējiem un to nozīmīgo lomu veselības un drošības nodrošināšanā.

Lasīt vairāk: VESELĪGAS UN DROŠAS DARBA VIDES NODROŠINĀŠANA MASIERES DARBĀ 

 

Skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšanai noteiktās minimālās higiēnas prasības: Higiēnas prasību nozīme

Higiēnas prasību ievērošana ir svarīga visu veidu skaistumkopšanas un personīgo pakalpojumu sniegšanā, vai tie būtu frizētavas, skaistumkopšanas saloni, spa vai citas apkalpošanas vietas. Tīrība un higiēna nodrošina klienta labsajūtu, palīdz novērst infekciju izplatīšanos un aizsargā gan klientus, gan pakalpojumu sniedzējus.

 

Servisa telpu tīrīšana un dezinfekcija

Telpu uzkopšana un dezinfekcija ir neatņemama skaistumkopšanas un personīgo pakalpojumu sniedzēju higiēnas prasību sastāvdaļa. Šo punktu ievērošana palīdzēs nodrošināt, ka jūsu apkalpošanas telpas ir tīras, drošas un veselīgas gan jūsu klientiem, gan jums. Šeit ir daži svarīgi punkti, kas jāpatur prātā:

  • Rūpīga virsmu tīrīšana: Noteikti notīriet un dezinficējiet visas virsmas apkalpošanas telpā, tostarp darba virsmas, instrumentus, aprīkojumu un mēbeles. Piemēram, ja vadāt skaistumkopšanas salonu, pēc katra klienta notīriet un dezinficējiet matu griešanas rīkus, manikīra un pedikīra instrumentus un darba virsmas.
  • Izmantojiet atbilstošus dezinfekcijas līdzekļus: Pārliecinieties, ka izmantojat atbilstošus dezinfekcijas līdzekļus un metodes saskaņā ar ražotāja norādījumiem. Piemēram, varat izmantot spirtu saturošus tīrīšanas vai dezinfekcijas līdzekļus, kas ir īpaši izstrādāti dažādām virsmām.
  • Ventilācijas un gaisa kvalitātes uzraudzība: Nodrošiniet, lai apkalpošanas telpās būtu laba ventilācija un pietiekama gaisa apmaiņa. Svaigu gaisu var ienest atverot logus vai izmantojot ventilācijas sistēmu. Tas palīdz samazināt baktēriju un vīrusu izplatīšanos pa gaisu un nodrošina drošāku vidi klientiem un pakalpojumu sniedzējiem.
  • Regulāra uzraudzība un apkope: Regulāri uzraudzīt servisa telpu stāvokli un nepieciešamības gadījumā veikt apkopes darbus. Pārbaudiet, vai ir pietiekami daudz tīrīšanas un dezinfekcijas līdzekļu, un, ja nepieciešams, papildiniet tos. Pārliecinieties arī, ka ir veiktas dezinfekcijas procedūras un ka virsmas ir rūpīgi notīrītas.
  • Apmācīt personālu: Nodrošiniet, lai jūsu darbinieki būtu atbilstoši apmācīti apkopes zonu tīrīšanas un dezinfekcijas procedūrās. Izskaidrojiet viņiem pareizās metodes un rīkus un to drošu lietošanu. Mudiniet viņus arī ievērot labu personīgo higiēnu.

 

Vienreizējās lietošanas produktu izmantošana

Vienreiz lietojamo produktu lietošana ir būtiska, lai samazinātu inficēšanās risku un nodrošinātu klientu drošību. Piemēram, nagu tehniķiem jāizmanto vienreizējās lietošanas vīles, manikīra instrumenti un cimdi, un tie jāizmet pēc katra klienta. Frizieriem jālieto vienreizējās lietošanas aizsargvāciņi un dvieļi un tie jāiznīcina uzreiz pēc lietošanas. Kosmetologiem katram klientam jāizmanto jaunas kosmētikas otas un aplikatori un jāizvairās no atkārtoti lietojamiem produktiem, kas var būt piesārņoti.

Skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšanai noteiktās minimālās higiēnas prasības: Klienta un pakalpojumu sniedzēja personīgā higiēna

Personīgās higiēnas nodrošināšana

Vēl viens svarīgs aspekts ir pakalpojumu sniedzēju personīgā higiēna. Tas ietver roku mazgāšanu un dezinfekciju pirms un pēc katra klienta apkalpošanas, kā arī aizsargmaskas un cimdu nēsāšanu, ja nepieciešams. Ir svarīgi arī uzturēt instrumentus un aprīkojumu tīrus un regulāri tos dezinficēt. Pakalpojumu sniedzējiem arī jāievēro atbilstoša ģērbšanās un matu kopšanas prakse, lai pakalpojumu sniegšanas laikā novērstu matu un citu ķermeņa šķidrumu saskari ar klientiem.

 

Klientu apkalpošanas drošība

Papildus dienesta telpu uzkopšanai un dezinfekcijai un personīgās higiēnas nodrošināšanai ir svarīgi arī nodrošināt klientu apkalpošanas procesa drošību. Tas ietver klientu pieņemšanu un rezervēšanas pakalpojumus, lai izvairītos no pārapdzīvotības un nodrošinātu atbilstošu attālumu starp klientiem. Pakalpojumu sniedzējiem, sniedzot pakalpojumus, jāievēro arī higiēnas prasības, tostarp regulāri jāmaina apģērbs un gultasveļa, kā arī jātīra un jādezinficē visi izmantotie instrumenti un aprīkojums.

Lai varētu nodrošināt higiēnas prasības profesionāli sniedzot skaistumkopšanas pakalpojumus, ir jāapgūst skaistumkopšanas kurss.

 

Lasīt vairāk: HIGIĒNAS PRASĪBAS SKAISTUMKOPŠANAS SALONOS 

 

Kopsavilkums –Drošība sākas ar higiēnu

Skaistumkopšanas un matu pakalpojumu sniedzējiem ir svarīga loma klientu veselības un drošības nodrošināšanā, un higiēnas prasību ievērošana ir šī procesa atslēga. Regulāra servisa telpu tīrīšana un dezinfekcija, personīgās higiēnas nodrošināšana un klientu apkalpošanas procesa drošība ir svarīgi aspekti, kas jāņem vērā. Tikai ievērojot pareizus higiēnas pasākumus, skaistumkopšanas un personīgo pakalpojumu sniedzēji var nodrošināt drošu un veselīgu vidi visiem saviem klientiem.

E-apmācība SKAISTUMKOPŠANAS PAKALPOJUMU SNIEGŠANAI NOTEIKTĀS HIGIĒNAS PRASĪBAS

E-apmācība iepazīstina ar vispārīgajiem higiēnas nosacījumiem, kā arī ar tiesību aktiem, kas saistīti ar higiēnu, sniedzot skaistumkopšanas un personiskos pakalpojumus. Minimālās higiēnas prasības apmācība atbilst MK noteikumiem Nr. 631 (09.10.2018). Pieejama LATVIEŠU un KRIEVU VALODĀ.
Higiēnas e-apmācība skaistumkopšanas un personisko pakalpojumu sniedzējiem

Minimālās higiēnas prasības skaistumkopšanā

Cena35 €
LASĪT TĀLĀK

LABĀKAIS RISINĀJUMS TEV...

  • Mēs garantējam visiem jaunajiem pasūtītājiem, ka pilnībā atmaksāsim par apmācību veiktos maksājumus, ja apmācība neatbildīs cerībām.
  • Minimālās higiēnas prasības apmācība atbilst MK noteikumiem Nr. 545 (29.09.2015).
  • 10 gadus ilga pieredze un uzticība. 
  • Pieejams 24/7

PASŪTĪT IR PAVISAM VIENKĀRŠI. PIEEJAMS 24/7.

Apmācības pasūtīšana UZŅĒMUMA/IESTĀDES darbiniekiem:

  • Reģistrē lietotāju, izvēloties “uzņēmuma/iestādes konts”.
  • Izvēlies nepieciešamo apmācību un pasūti to, ievadot apmācāmā(-o) vārdu un uzvārdu, kā arī personas kodu.
  • Veic samaksu, izmantojot internetbanku, vai arī veicot pārskaitījumu. Rēķins tiks automātiski nosūtīts uz tavu e-pastu.
  • Tūlīt pēc rēķina apmaksas, uz tavu e-pastu tiks automātiski nosūtīta parole, kas nepieciešama piekļūšanai apmācībai.

Apmācības pasūtīšana sev kā PRIVĀTPERSONAI:

  • Reģistrē lietotāju, izvēloties “privātpersonas konts”.
  • Izvēlies nepieciešamo apmācību un noformē pasūtījumu.
  • Veic samaksu, izmantojot internetbanku, vai arī veicot pārskaitījumu. Rēķins tiks automātiski nosūtīts uz tavu e-pastu.
  • Lai pēc maksājuma veikšanas sāktu apmācību, ieejiet savā kontā, kur sākumlapā atradīsiet aktivizēto apmācību.

Video par apmācību:

Apmācības 1. daļu (bezmaksas) skaties ŠEIT

Vai tev ir jautājumus?

Sazinieties ar mums

KONTAKTI

Vai vēlaties pasūtīt kursu?

Reģistrējiet lietotāju

Reģistrēties

Vai vēlaties pasūtīt kursu?

Reģistrējiet lietotāju

Reģistrēties
Mēs lietojam sīkfailus pakalpojuma nodrošināšanai, mārketinga nolūkiem un pakalpojuma uzlabošanai. Piekrītu Lietošna noteikumi